Pedagogik språk och Ämnesdidaktik

  1. Publicerat

    A Picture Tells More than a Thousand Words

    Alerby, E. 2015 Children’s Images of Identity : Drawing the Self and the Other. Brown, J. & Johnson, N. F. (red.). Springer, s. 15-25 11 s. (Transgressions; Nr 107).

    Publikation: Forskning - peer-reviewKapitel i bok

  2. Publicerat

    Jan Bengtsson (1949–2013): A Phenomenological Scholar of Our Time

    Alerby, E. 2015 i : Educational Philosophy and Theory. 47, 1, s. 10-12 3 s.

    Publikation: ForskningTidskriftsartikel

  3. Insänt

    Internationalization in Higher Education – “what does the Russians think..”: an interview study

    Annerblom, M-L. 2015 i : Reflective Practice. s. 1-14 14 s.

    Publikation: Forskning - peer-reviewTidskriftsartikel

  4. Accepterat

    Circles of Happiness: Students' perceptions of bidirectional crossovers of subjective well-being

    Backman, Y. 2015 i : Journal of Happiness Studies. 20 s.

    Publikation: Forskning - peer-reviewTidskriftsartikel

  5. Accepterat

    Six forms of varieties in students moral reasoning: An age-old distinction enabling new methods and findings

    Backman, Y. & Gardelli, V. 2015 i : Ethics and Education. 19 s.

    Publikation: Forskning - peer-reviewTidskriftsartikel

  6. Publicerat

    One Size Does Not Fit All: Differentiating Leadership to Support Teachers in School Reform

    Brezicha, K., Bergmark, U. & Mitra, D. L. 2015 i : Educational Administration Quarterly. 51, 1, s. 96-132 38 s.

    Publikation: Forskning - peer-reviewTidskriftsartikel

  7. Publicerat

    The Legitimacy of Literary Opinion

    Farkas, Z. 27 feb 2015 i : Alluvium. 4, 1

    Publikation: ForskningTidskriftsartikel

  8. E-pub ahead of print

    Resisting focalisation, gaining empathy: Swedish Teenagers Read Irish Fiction.

    Fjällström, E. & Kokkola, L. 2015 i : Children's Literature in Education. 16 s.

    Publikation: Forskning - peer-reviewTidskriftsartikel

  9. Publicerat

    Svensklärarens påverkan och praktik: på spaning efter konsten att undervisa

    Friberg, I. & Renberg, B. 3 mar 2015 Lund: Studentlitteratur. 312 s.

    Publikation: UtbildningBok

  10. In press

    Att läsa med strategi på gymnasiet: Om fiktioner, läsarter och didaktisk design

    Graeske, C. 2015 Bara de läser? : Tolv litteraturdidaktiska förslag. Studentlitteratur, Kap. 7, s. 151-169 19 s.

    Publikation: Forskning - peer-reviewKapitel i bok

Föregående 1 2 3 4 5 6 7 8 ...97 Nästa