Pedagogik språk och Ämnesdidaktik

  1. 2016
  2. Publicerad

    Entrance into Swedish Children’s Sports: Newly-migrated children’s perspective

    Hertting, K. & Karlefors, I. 2016 .

    Publikation: Forskning - peer-reviewNätpublikation

  3. Publicerad

    Intruction

    Helenius, O., Johansson, M., Lange, T., Meaney, T. & Wernberg, A. 2016 Mathematics Education in the Early Years : Results from the POEM2 Conference, 2014. Meaney, T., Helenius, O., Johansson, M. L., Lange, T. & Wernberg, A. (red.). Springer, s. 3-17 15 s.

    Publikation: ForskningArtikel i konferenspublikation/proceedings

  4. Publicerad

    When Is Young Children’s Play Mathematical?

    Helenius, O., Johansson, M., Lange, T., Meaney, T., Riesbeck, E. & Wernberg, A. 2016 Mathematics Education in the Early Years : Results from the POEM2 Conference, 2014. Meaney, T., Helenius, O., Johansson, M. L., Lange, T. & Wernberg, A. (red.). Springer, s. 139-156 18 s.

    Publikation: Forskning - peer-reviewArtikel i konferenspublikation/proceedings

  5. Publicerad

    Forskende idrottslaererstudenter

    Karlefors, I. & Hertting, K. 2016 Forskende idrottslaererstudenter. Lemming, T., Tiller, T. & Alerby, E. (red.). Oslo: Cappelen Damm, s. 108-125 18 s.

    Publikation: ForskningKapitel i bok

  6. Publicerad

    Students’ Reasoning about Learning and Well-being in School: On the epistemic privilege of Swedish early adolescent students

    Backman, Y. mar 2016 Luleå tekniska universitet. (Doctoral thesis / Luleå University of Technology).

    Publikation: ForskningDoktorsavhandling

  7. Publicerad

    Plats, identitet och lärande: Relationen mellan människa och rum ur högskolepedagogiska perspektiv

    Alerby, E. & Bergmark, U. 2016 Luleå: Luleå tekniska universitet. 62 s. (Forskningsrapport / Luleå tekniska universitet).

    Publikation: Forskning - peer-reviewRapport

  8. Publicerad

    Mathematics Education in the Early Years: Results from the POEM2 Conference, 2014

    Helenius, O. (red.), Johansson, M. (red.), Lange, T. (red.), Meaney, T. (red.), Riesbeck, E. (red.) & Wernberg, A. (red.) 2016 Springer. 443 s.

    Publikation: Forskning - peer-reviewAntologi

  9. Accepterad/In press

    Teaching Poetry Reading in Secondary Education: Findings from a Systematic Literature Review

    Sigvardsson, A. 12 mar 2016 i : Scandinavian Journal of Educational Research.

    Publikation: Forskning - peer-reviewTidskriftsartikel

  10. Publicerad

    EFL textbooks for young learners: A comparative analysis of vocabulary

    Nordlund, M. 2016 i : Education Inquiry. 7, 1, s. 47-68 22 s.

    Publikation: Forskning - peer-reviewTidskriftsartikel

  11. Publicerad

    Vocabulary acquisition and the textbook: What opportunities are there for young learners?

    Nordlund, M. 26 jan 2016 i : I T L International Journal of Applied Linguistics. 166, 2, s. 199-228 30 s.

    Publikation: Forskning - peer-reviewTidskriftsartikel

Föregående 1 2 3 4 5 6 7 8 ...102 Nästa