Pedagogik språk och Ämnesdidaktik

  1. 2016
  2. Publicerad

    Entrance into Swedish Children’s Sports: Newly-migrated children’s perspective

    Hertting, K. & Karlefors, I. 2016 .

    Publikation: Forskning - peer-reviewNätpublikation

  3. Publicerad

    The relevance of lexi: A corpus-based study of L2 English textbooks

    Norberg, C. & Nordlund, M. 2016

    Publikation: Forskning - peer-reviewKonferensbidrag

  4. Publicerad
  5. Publicerad

    Intruction

    Helenius, O., Johansson, M., Lange, T., Meaney, T. & Wernberg, A. 2016 Mathematics Education in the Early Years : Results from the POEM2 Conference, 2014. Meaney, T., Helenius, O., Johansson, M. L., Lange, T. & Wernberg, A. (red.). Springer, s. 3-17 15 s.

    Publikation: ForskningArtikel i konferenspublikation/proceedings

  6. Publicerad

    When Is Young Children’s Play Mathematical?

    Helenius, O., Johansson, M., Lange, T., Meaney, T., Riesbeck, E. & Wernberg, A. 2016 Mathematics Education in the Early Years : Results from the POEM2 Conference, 2014. Meaney, T., Helenius, O., Johansson, M. L., Lange, T. & Wernberg, A. (red.). Springer, s. 139-156 18 s.

    Publikation: Forskning - peer-reviewArtikel i konferenspublikation/proceedings

  7. Publicerad

    Waves of reform: analysing a history of educational development concepts

    Gedda, O., Wikberg-Nilsson, Å., Garvare, R. & Edström, K. 13 jun 2016 The 12th International CDIO Conference: Proceedings – Full Papers. Björkqvist, J., Edström, K., Hugo, R. J., Kontio, J., Roslöf, J., Sellens, R. & Virtanen, S. (red.). Turku: Turku University of Applied Sciences, s. 302-312 11 s. (Turku University of Applied Sciences ; Nr 45).

    Publikation: Forskning - peer-reviewArtikel i konferenspublikation/proceedings

  8. Publicerad

    Forskende idrottslaererstudenter

    Karlefors, I. & Hertting, K. 2016 Forskende idrottslaererstudenter. Lemming, T., Tiller, T. & Alerby, E. (red.). Oslo: Cappelen Damm, s. 108-125 18 s.

    Publikation: ForskningKapitel i bok

  9. Insänt

    To Describe, Transmit or Inquire: Ethics and technology in school

    Gardelli, V. 2 sep 2016

    Publikation: ForskningDoktorsavhandling

  10. Publicerad

    Students’ Reasoning about Learning and Well-being in School: On the epistemic privilege of Swedish early adolescent students

    Backman, Y. mar 2016 Luleå tekniska universitet. (Doctoral thesis / Luleå University of Technology).

    Publikation: ForskningDoktorsavhandling

  11. Publicerad

    Plats, identitet och lärande: Relationen mellan människa och rum ur högskolepedagogiska perspektiv

    Alerby, E. & Bergmark, U. 2016 Luleå: Luleå tekniska universitet. 62 s. (Forskningsrapport / Luleå tekniska universitet).

    Publikation: Forskning - peer-reviewRapport

Föregående 1 2 3 4 5 6 7 8 ...102 Nästa