Pedagogik språk och ämnesdidaktik

  1. 2015
  2. Publicerat
    Manderstedt, L., & Palo, A. (2015). Expressing the Self in selfies. Abstract av Digital Literary Studies, Coimbra, Portugal, Portugal.
  3. Publicerat
    Sundqvist, C. (2015). Vem blir matematiker?. Luleå: Luleå tekniska universitet. (Licentiate thesis / Luleå University of Technology).
  4. Publicerat
  5. Publicerat
  6. Publicerat
    Hagström, E. (2015). Between Human and Horse: A Posthumanist approach to Pedagogy of Relation. i NERA 2015 the 43rd Annual Congress of the Nordic Educational Research Association 4-6 march 2015. Nordic educational research association, NERA.
  7. Publicerat
  8. Publicerat
    Graeske, C., & Lundström, S. (2015). Näsa för att läsa och känsla för att glänsa. i M. Tengberg, & C. Olin-Scheller (redaktörer), Svensk forskning om läsning och läsundervisning. (s. 83-94). Kapitel 6.Malmö: Gleerup.
  9. Publicerat
    Malmström, M., & Öqvist, A. (2015). On teacher’s leadership and student’s self-efficacy for students’ educational motivation. Artikeln har presenterats vid International Education Conference, Maui, USA.
  10. Insänt
    Helenius, O., Johansson, M., Meaney, T., Wernberg, A., Lange, T., & Riesbeck, E. (2015). Analysing Instrumental and Pedagogic Situations in Preschools using the Didaktic Space. i Development of mathematics teaching: Design, Scale, Effects : Proceedings of MADIF 9, The Ninth mathematics Education Research Seminar, Umeå, Februari 5-6, 2014.
  11. In press
    Graeske, C. (2015). Att läsa med strategi på gymnasiet: Om fiktioner, läsarter och didaktisk design. i Bara de läser? : Tolv litteraturdidaktiska förslag. (s. 151-169). Kapitel 7.Studentlitteratur.
Föregående 1 2 3 4 5 6 7 8 ...96 Nästa