Pedagogik språk och Ämnesdidaktik

  1. 2016
  2. Insänt
  3. Accepterad/In press
    Kokkola, L. (2016). Why I no longer work with Holocaust Literature. Religious Studies and Theology, 35(1).
  4. Publicerad
  5. Publicerad
    Gedda, O., Wikberg-Nilsson, Å., Garvare, R., & Edström, K. (2016). Waves of reform: analysing a history of educational development concepts. i J. Björkqvist, K. Edström, R. J. Hugo, J. Kontio, J. Roslöf, R. Sellens, & S. Virtanen (redaktörer), The 12th International CDIO Conference: Proceedings – Full Papers. (s. 302-312). Turku: Turku University of Applied Sciences. (Turku University of Applied Sciences ; Nr 45).
  6. E-pub ahead of print
  7. Publicerad
    Yarova, A. (2016). Haunted by Humans: Inverting the Reality of the Holocaust in Markus Zusak’s The Book Thief. Papers: Explorations into Children's Literature, 24(1), 54-81.
  8. Publicerad
  9. Insänt
  10. Publicerad
  11. Publicerad
Föregående 1 2 3 4 5 6 7 8 ...103 Nästa