Pedagogik språk och ämnesdidaktik

  1. 2015
  2. Accepterat
  3. Publicerat
  4. Publicerat
    Hagström E. 2015. Between Human and Horse: A Posthumanist approach to Pedagogy of Relation. i NERA 2015 the 43rd Annual Congress of the Nordic Educational Research Association 4-6 march 2015. Nordic educational research association, NERA.
  5. Publicerat
  6. Publicerat
    Graeske C, Lundström S. 2015. Näsa för att läsa och känsla för att glänsa. Tengberg M, Olin-Scheller C, Redaktörer. i Svensk forskning om läsning och läsundervisning. Malmö: Gleerup. s. 83-94.
  7. Publicerat
    Malmström M, Öqvist A. 2015. On teacher’s leadership and student’s self-efficacy for students’ educational motivation. Artikeln har presenterats vid International Education Conference, Maui, USA.
  8. Insänt
    Helenius O, Johansson M, Meaney T, Wernberg A, Lange T, Riesbeck E. 2015. Analysing Instrumental and Pedagogic Situations in Preschools using the Didaktic Space. i Development of mathematics teaching: Design, Scale, Effects : Proceedings of MADIF 9, The Ninth mathematics Education Research Seminar, Umeå, Februari 5-6, 2014.
  9. In press
    Graeske C. 2015. Att läsa med strategi på gymnasiet: Om fiktioner, läsarter och didaktisk design. i Bara de läser? : Tolv litteraturdidaktiska förslag. Studentlitteratur. s. 151-169.
  10. Insänt
    Johansson M, Meaney T, Helenius O, Lange T, Wernberg A. 2015. Beginning early: mathematical exclusion. i Proceedings of the Eight International Mathematics Education and Society Conference.
  11. Publicerat
Föregående 1 2 3 4 5 6 7 8 ...95 Nästa